reklama

Spammerom z SDKÚ-DS

By som rád odkázal, aby ma neotravovali. Mňa ani ostatných bežných ľudí. Pred chvíľou som dostal spam "Modré správy". Údajne som sa mal registrovať v ich databáze. Čo nie je pravda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Týmto ľuďom neverím ani slovo. Pri slovách tvrdo zakročiť proti podvodníkom, Tunelovanie či okrádanie obchodných partnerov obmedzíme sa človek nemôže neusmiať. Nech teda nechodia príliš ďaleko, ak chcú nájsť tých podvodníkov.

Klamať ľudí môžte len dovtedy, pokiaľ nakoniec nestratíte absolútne ich dôveru. Ako som si všimol, mnohí (bývalí) voliči SDKÚ-DS sú z tejto strany vrcholnesklamaní a zhnusení.

Jedna vec je, ktorá ma udivuje. To si tí jedinci naozaj myslia, že ich voliči sú úplní hlupáci? Že uveria takým priehľadným klamstvám? Že im budú veriť napriek tomu, že ich opakovane sklamali? Medzi zrušením výberu tretieho operátora a platinovými sitkami sa stratilo veľa peňazí. Tie chýbajú nemocniciam, školám, starým ľuďom, diaľniciam. Tí kebyže nemajú dosadených ľudí na prokuratúre, tak majú teraz iste iné starosti, ako nám vypisovať hlúpe maily.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SDKÚ-DS patrí k tomu najhoršiemu, čo na politickej scéne máme. Čím skôr z nej zmizne, tým lepšie. Pre nás všetkých.

Ján Bodnár

Ján Bodnár

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Živím sa písaním. Zoznam autorových rubrík:  Knihy101010101010janeObčianske zrkadloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu